Kayserispor'da bir dönem sona erdi! Duygusal bir veda daha

Kayserispor camiasına veda eden isim, yaptığı açıklamada birlikte yaşanan başarı ve zorluklara vurgu yaptı.

Kayserispor'da yaprak dökümü sürüyor. Altyapıya Sebahattin Tekin'in gelmesinin ardından ayrılıklar da yaşanıyor. Uzun yıllar Sarı-Kırmızılı kulüpte görev yapan Murat Öztaş da veda etti. 

‘Unutulmaz bir onurdu’

Öztaş açıklamasında, “01.07.2026 tarihinden itibaren büyük bir gururla görev yaptığım Kayserispor ailesine veda ediyorum. Bu büyük camianın bir parçası olmak, sahada birlikte mücadele ettiğimiz her anı paylaşmak benim için unutulmaz bir onurdu” dedi.

Kayserispor'da bir dönem sona erdi! Duygusal bir veda daha

'Kayserispor'un yeri ayrı olacak'

“Hoşça kal Kayserispor” diyen tecrübeli antrenör, “Birlikte sevindik, birlikte üzüldük, ama her zaman Kayserispor’un başarısı için emek verdik. Bugün yollarımız ayrılsa da kalbimin bir köşesinde Kayserispor’un yeri her zaman ayrı olacak. Takımıma ve bu büyük camiaya bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum. Sevgi ve saygılarımla” ifadelerini kullandı. 

Diğer yandan Ertuğrul Seçme'nin gelmesine kesin gözle bakılıyor.