Yahyalı'da gençlere özel dev organizasyon! Spor ve eğlence bir arada
Kayseri Yahyalı Belediyesi Fidanlık AR-GE Merkezi'nde düzenlenen etkinlikte ERVA Spor Kulübü öğrencileri spor, yarışma ve eğlence dolu bir gün geçirdi. Programa ilçe protokolü de katıldı.
Yahyalı Gençler ERVA Spor Kulübü öğrencileri ile ilçedeki farklı okullarda eğitim gören öğrenciler, Yahyalı Belediyesi Fidanlık AR-GE Merkezi’nde düzenlenen sosyal ve sportif etkinlik programında bir araya geldi.
Gün boyu süren organizasyonda öğrenciler hem spor yaptı hem de eğlenceli aktivitelerle keyifli vakit geçirdi.
Programa Yahyalı Kaymakamı İbrahim Gültekin, AK Parti Kayseri Milletvekili Bayar Özsoy, Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, AK Parti Yahyalı İlçe Başkanı Adem Sarıçiçek, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yavuz Postallı, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Serhat Tarlacı ile ilçe protokolü katıldı.
Spor ve eğlence bir arada
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. tarafından hazırlanan etkinlik alanlarında öğrenciler çeşitli yarışmalara katıldı, sportif aktivitelerde bulundu ve arkadaşlarıyla birlikte eğlenceli anlar yaşadı. Etkinlik boyunca renkli görüntüler oluşurken öğrencilerin enerjisi programa damga vurdu.
Düzenlenen organizasyonun öğrencilerin sosyal gelişimlerine katkı sağlamasının yanı sıra birlik, beraberlik ve takım ruhunu güçlendirmeyi amaçladığı belirtildi.
‘Gençlerimiz için çalışmaya devam edeceğiz’
Programda konuşan Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, gençlerin eğitimden spora, kültürden sosyal faaliyetlere kadar her alanda desteklenmesi gerektiğini vurguladı.
Öztürk, ‘Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin donanımlı bireyler olarak yetişmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Gençlerimizin mutluluğu ve başarısı bizim en büyük motivasyon kaynağımızdır.’ ifadelerini kullandı.
Destek verenlere teşekkür
Başkan Öztürk, gençlere yönelik projelere verdiği desteklerden dolayı Kayseri Valisi Gökmen Çiçek’e, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç’a ve etkinlik alanlarının hazırlanmasında emeği geçen Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. ekibine teşekkür etti.
Program sonunda protokol üyeleri etkinlik alanlarını gezerek öğrencilerle sohbet etti. Çeşitli ikramların da sunulduğu organizasyon, gün boyunca devam eden etkinliklerle sona erdi.


