Sosyal medyada viral olan akıma Kayserili başkanlardan yanıt geldi!
Sosyal medyada viral olan akım Kayseri'nin çeşitli ilçelerde uygulanmaya başlandı. İlçe Belediye Başkanı akım videolarına yaptıkları esprili yanıtlarla gündeme geldi. İşte detaylar…
Türkiye’nin dört bir yanında ‘çöp konteyneri’ akımı viral oldu. Kayseri’nin iki ilçe başkanı da akıma verdikleri esprili yanıtlarla dikkatleri çekti.
Sosyal medyada son günlerde dikkat çeken ‘Çöp konteyneri taşıma’ akımı Kayserililerinde katılmasıyla kentte viral oldu. İki sosyal medya kullanıcısının ‘Anısı olduğu için götürüyorum’ notuyla belediyeye ait çöp konteynerini taşıdığı anlar kısa sürede başkanların da yanıt vermesiyle viral oldu.
İlk Başkan Palancıoğlu yanıt verdi
‘Bulutyakupcan’ isimli sosyal medya kullanıcısı kentte başlattığı akımda ‘Anısı olduğu için çalıyorum (Hakkını helal et Kayseri Melikgazi Belediyesi)’ ifadelerine yer verdi. Sosyal medya kullanıcısı bu açıklamayla çok konteynerini götürdüğü anları paylaştı. Kayseri’deki akıma binlerce beğeni ve yüzlerce yorum gelirken Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu ‘Anılarınız sizde konteyner bizde kalsın. İçinize atmayın gençler çöpe atın’ ifadeleri ile yanıt verdi.
Başkan Yalçın’da akıma katıldı
Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın’da Talas Belediyesi konteynerini taşıyan ‘Mishavva’ isimli kullanıcının paylaşımına esprili ve hediyeli bir yanıt verdi. Kullanıcı tarafından yayımlanan videoda anne ve çocuğun çöp konteynerini götürdüğü anlar ‘Anısı olduğu için eve götürüyoruz. Hakkını helal et Talas Belediyesi’ notuyla paylaşıldı. Başkan Yalçın da videoya, ‘Küçük Kayserispor sevdalımız, anılar kıymetlidir ama konteynerler yarında daha güzel. Siz onu yerine bırakın; biz de bu güzel gönlüne bir kitap hediye edelim. Talas’ta anılar da emanetler de yerinde güzel’ ifadeleri ile yanıt verdi.

