Kayserispor'da flaş ayrılık: Helallik isteyerek veda etti
Kayserispor'da üç sezon forma giyen Onurcan Piri, yayımladığı veda mesajıyla sarı-kırmızılı camiaya ve taraftarlara teşekkür etti.
Kayserispor’da yaprak dökümü devam ediyor. Sarı-Kırmızılı takıma 3 yıl önce Giresunspor’dan transfer edilen Onurcan Piri, Sarı-Kırmızılı takıma veda etti.
Onurcan Piri'den duygusal veda mesajı
“Bugün sizlere veda etme zamanı” diye sözlerine başlayan tecrübeli eldiven, “İlk geldiğim günden bu yana sizlerle geçirdiğim her an benim için çok özel ve unutulmaz olacak. Bu üç yıllık süreçte yalnızca güzel anılar değil, ömür boyu kıymetini bileceğim dostluklar da biriktirdim. Bu yolculukta birlikte çalışma fırsatı bulduğum tüm kulüp başkanlarıma, hocalarıma, takım arkadaşlarıma, Kapalıkale’ye ve her koşulda desteğini hissettiren tüm Kayserispor taraftarlarına yürekten teşekkür ediyorum. Birlikte yaşadığımız her sevinçte, her zorlukta ve her mücadelede bu ailenin bir parçası olmaktan büyük bir gurur duydum” dedi.
Kulüp çalışanlarına teşekkür etti
Kayseri’de güzel günler geçirdiğinin altını çizen Piri, “Teşekkürlerimin en özeli ise kulübümüzün tüm emekçi personeline… Onlar, çoğu zaman görünmeyen ama bu büyük camianın ayakta kalmasında en büyük pay sahiplerinden olan gizli kahramanlar. Birlikte çalışma fırsatı bulduğum her birine ayrıca minnettarım” diye konuştu.
Kayserispor'a başarı dileğinde bulundu
Onurcan Piri son olarak, “Bulunduğum her kulüpte aidiyet duygusuyla hareket etmeye, taşıdığım formaya layık bir sporcu olmaya gayret ettim. İşimizin bir parçası da ayrılıklar… Bugün ayrılıyor olsam da Kayserispor’un ve burada tanıdığım güzel insanların yeri bende her zaman ayrı olacak. Hepinizi çok seviyorum. Kayserispor’a bundan sonraki yolculuğunda yürekten başarılar diliyorum. Umarım bu büyük camia, hak ettiği güzel günlere ve başarılara en kısa zamanda ulaşır. Hakkınızı helal edin. Benim de sizlere hakkım helal olsun. Hoşça kalın, saygılarımla” ifadelerini kullandı.

