Kayserililer eğlencenin dibine vurdu! Aşure ikramı, müzik, mangal, yarışma...
İstanbul'da ikamet eden Kayserililer bir araya geldi, eğlencenin dibine vurdu. Aşure ikramı ve müzikli eğlencelerin yer aldığı Geleneksel Dernek Pikniği programı renkli görüntülere sahne oldu. Detaylar haberimizde...
Kayseri İncesu Kızılörenliler Kültür ve Dayanışma Derneği tarafından düzenlenen Geleneksel Dernek Pikniği programı düzenlendi. İstanbul'da yaşayan Kayserilileri Göktür Mesire Alanı'nda bir araya getiren etkinlik renkli görüntülere sahne oldu.
İkramlar, sürpriz hediyeler, anılar…
Sabah kahvaltı programıyla başlayan etkinlik, sanatçı İlyas Yılmaz'ın şarkılarıyla devam etti. Ardından doğa yürüyüşü ve çeşitli sportif aktivitelerin yapıldığı etkinlikte aşure ikramı, çuval yarışı, yumurta yarışı gibi etkinlikler yapıldı. Ardından mangal yakılan mesire alanında Kayserililer hoş sohbet eşliğinde samimi anlar yaşadı.
Başkan Ayten'den ''teşekkür'' mesajı
Kızılörenliler Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Hasan Ayten, Piknik şölenimize katılarak birlik, beraberlik ve dayanışma ruhumuzu güçlendiren; uzaktan ve yakından gösterdikleri ilgi, destek ve duyarlılıkla bizleri onurlandıran tüm kıymetli hemşehrilerimize en içten teşekkürlerimizi sunarız. Bir araya gelmenin mutluluğunu ve paylaşmanın bereketini hep birlikte yaşadığımız bu anlamlı günde, katkı sağlayan, emeği geçen ve bizlerle olan herkese şükranlarımızı ifade ederiz. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun. ifadelerini kullandı.

