Kayserili muhtardan vatandaşlara çağrı var: 'Biraz duyarlı olalım lütfen'

Kayseri'nin Melikgazi ilçesi Osmanlı Mahallesi Muhtarı Beytullah Üregen, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla vatandaşlara çağrıda bulundu. İşte detaylar…

Melikgazi ilçesi Osmanlı Mahallesi Muhtarı Beytullah Üregen vatandaşları duyarlı olmaya çağırdı.

Eskişehir Bağları Bölgesinde yer alan Osmanlı Mahallesi’nde, Melikgazi Belediyesi ve Muhtar Beytullah Üregen işbirliğinde eksikleri giderme çalışmaları devam ediyor. Son olarak mahalle halkının talebi üzerine İpek Sokak üzerinde çalışmalarını yürüten Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu, ‘Şu anda freze çalışması devam ediyor, yolu söküyoruz, birkaç gün içerisinde yol tamamen yenilenmiş olacak. Aynı zamanda hemen yakınımızdaki Osmanlı Merkez Camii’nin çevresine güzel bir sosyal tesis yapıyoruz. Selçuklu, Osmanlı ve Danişmentgazi Mahallelerimize hitap edecek olan diş hastanesi yapıyoruz. Osmanlı Mahallemizde mükemmel bir düğün salonunu inşallah tekrar hizmete açıyoruz’ ifadeleri ile mahalle üzerine yapılan çalışmaları açıklamıştı.

Kayserili muhtardan vatandaşlara çağrı var: 'Biraz duyarlı olalım lütfen'

Muhtardan çağrı geldi

Osmanlı Mahalle Muhtarı Beytullah Üregen mahalle de yaşanan çevre kirliliğini, yolun kenarına atılan çöpleri gündeme getirdi. Mahalleyi güzelleştirme çalışmaların gerçekleştiğini kaydeden Üregen, Melikgazi Belediyesi’nin yoğun bir şekilde temizlik yaptığını ifade ederek çağrısını şu sözlerle yayımladı: ‘Çok kıymetli mahalle sakinlerimiz lütfen çöpleri çöp kovalarına atalım. Mutfak dışı eşyaları çöp kenarına atmayalım. Mahallemizde kötü görüntüler oluyor. Mahalle sakini olarak atanları uyaralım. Melikgazi Belediyesi çok sık yoğun bir şekilde temizlik yapıyor. Çalışanlara teşekkür ediyorum biraz duyarlı olalım lütfen…’