Kayseri'nin kentsel dönüşüm hamlesinde yeni adım: Sahabiye'de 3. Etap görüşmeleri başlıyor!

Kayseri'nin vizyon projelerinden biri olan Sahabiye Kentsel Dönüşümde yeni bir aşamaya geçiliyor. Projenin 3. Etabı kapsamında görüşmeler başlayacak. İşte detaylar…

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç’ın vizyon projelerinden olan Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi kapsamında 3. Etap için hak sahipleriyle uzlaşma görüşmeleri yapılacak. Tarih açıklandı…

Sahabiye Kentsel Dönüşüm projesinin 3. Etabı, yaklaşık 4 hektarlık alan, 6306 sayılı kanun kapsamında 14.07.2020 tarih ve 2020/2761 sayılı Cumhurbaşkanı Kararı ile Riskli Alan ilan edilmiş olup 15.07.2020 tarih ve 31186 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. 3’üncü uygulama etabı içerisinde bulunan 615 bağımsız bölümün değerlendirmesi tamamlanmış, 1200 konut, 100 iş yeri ve 1600 araçlık otopark projesi hazırlanmıştı.

Kayseri'nin kentsel dönüşüm hamlesinde yeni adım: Sahabiye'de 3. Etap görüşmeleri başlıyor!

Hak sahipleri ile uzlaşmaya gidilecek

Kayseri Büyükşehir Belediyesi tarafından aktarılan bilgilere göre Sahabiye Kentsel Dönüşümde 3. Etap kapsamında hak sahipleri ile 30 Haziran Salı günü saat 08.30’da uzlaşma görüşmeleri başlayacak. Vatandaşların yaşam kalitesini artıracak olan, afet riskine önlem alınacak nitelikte, kentsel refah sağlayan, sosyal alanları bulunan, şehrin mimari ve sosyal anlamda değer katacak proje kapsamında, tüm hak sahipleri ile eşit, adil, şeffaf bir uzlaşma sağlanacak.

30 Haziran Salı günü 08.30’da başlayacak uzlaşma görüşmelerinde karışıklığa mahal vermemek adına hak sahiplerinden görüşme günü saat 06.00’da girişteki sıramatik cihazından sıra numarası almaları talep edildi.

Görüşme Yeri: Sahabiye Mahallesi, Ahievran Caddesi No: 32/B, Kocasinan/Kayseri (Kayseri Büyükşehir Belediyesi Kentsel Dönüşüm Daire Başkanlığı)