Kayseri'nin 4 yıllık çalışmaların sonuna gelindi: 525 yıllık tarih gün yüzüne çıkıyor!

Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu öncülüğünde ilçede 4 yıldır devam eden çalışmaların sonuna gelindi. 525 yıllık tarih Kayseri'de gün yüzüne çıkıyor…

Youtube Kanalı
Youtube Kanalı
Abone Ol
Kayseri'nin 4 yıllık çalışmaların sonuna gelindi: 525 yıllık tarih gün yüzüne çıkıyor!

Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu’nun vizyon projelerinden biri olan 525 yıllık Tarihi Gön Han, 4 yıldır süren çalışmaların ardından kapılarını açmaya hazırlanıyor.

Kayseri’de tarihin azametli dokusu Melikgazi’nin kalbinde yeniden hayat buluyor. Cuma namazından sonra Tarihi Gön Han’ı ziyaret eden Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu, çalışmaların sonuna gelindiğini kaydederek açıklamalarda bulundu.

‘’Çay kahve içeceğimiz mekanlarımız olacak’’

Aşure dağıtımından sonra Tarihi Gön Han’da son çalışmaları yerinde inceleyen Palancıoğlu, ‘Burası bizim dört senedir yaklaşık uğraştığımız binlerce kamyon hafriyat çıkarttığımız, nin dört yüz metrekarelik alan Gön Han'dayız. Gön Han'da son aşamaya geldik. Artık gördüğünüz gibi ferforje korkuluklarımız takıldı. Üst katta komple sedirlerle oturup çay, kahve içeceğimiz gölgelikli mekanlarımız olacak. Ve burası hakikaten çok insanların hoşuna gideceği ayrı bir mekan’ ifadelerinde bulundu.

‘’Sona yaklaştık’’

525 yıllık tarihin son aşamasına geldiğini kaydeden Palancıoğlu, ‘Gördüğünüz bu alanda da Birçok etkinliği yaptığımız gibi gelip çay kahve içebileceğiniz, sohbet yapabileceğiniz, çeşitli etkinlikler yapacağımız bir yer. Müdürüm Furkan Bey, mimarımız Eda Hanım sağ olsunlar çok emekleri geçti. Burada gerçekten geçmiş, tarihi canlandırıyoruz. Burası yaklaşık 525 yıl önce yapılmış. Üstü kapatılmış, depremden sonra 1940’lı yıllarda çökmüş ve kullanılmayan bir yerdi. Burayı dört sene gibi kısa bir sürede ayağa kaldırdık. Bir aydan burası hemen hemen bitmiş olacak. Açılışını hep beraber sizlerle yapacağız’ dedi.