- Haberler
- Yerel Yönetimler
- Kayseri'de sezon başladı: Her gün yaşanan su kesintisi vatandaşın ihbarına konu oldu!
Kayseri'de sezon başladı: Her gün yaşanan su kesintisi vatandaşın ihbarına konu oldu!
Kayseri'nin Eğribucak Mahallesi'nde yaşayan bir esnaf yaşanan ''Su kesintisi'' mağduriyetini gündeme getirdi. İşte detaylar…
Kayseri’de bağ sezonu açıldı. Eğribucak Mahallesi’nde yaşayan bir esnaf yaşanan su kesintilerini bağ sezonuna dem vurarak gündeme getirdi.
Kayseri’nin Eğribucak Mahallesi’nde yaşanan su kesintileri bölge esnafının tepkisine neden oldu. Haftanın her günü yaşanan su kesintileri nedeniyle bölge esnafı hem günlük ihtiyaçlarını karşılamakta hem de bağ ve bahçelerde yaşanan sıkıntıları ihbar hattımıza gönderdiği video ve açıklama notu ile gündeme getirdi.
Kalıcı çözüm talep ediliyor
Özellikle yaz aylarının gelmesiyle birlikte Kayseri’nin bağ ve bahçe yoğunluğu bulunan bölgelerinden biri olan Eğribucak Mahallesi’nde her gün yaşanan su kesintileri bir esnafın ihbarının ana konusu oldu. Bağcılar ve çiftçilerin emek verdiği ürünlerin su yetersizliği nedeniyle zarar gördüğünü ifade eden esnaf, ‘Eğribucak mahallesinde haftanın her günü su kesintisi yaşanıyor bağcılar mağdur diktikleri fideler kuruyor’ sözleri ile bölge halkının sesi olmak istediğini dile getirdi.
Mahalle sakinleri adına ihbarda bulunan esnaf, yaşanan mağduriyetin her geçen gün arttığını ifade ederek, yetkililere kalıcı bir çözüm bulunması talebinde bulundu.