Kayseri'de sayıları artıyor: Hayvancılık alanında gururlandıran başarı!
Kayseri'de hayvancılık sektöründe hastalıktan ari işletme sayısının artırılmasına yönelik çalışmalar devam ediyor. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'de…
Bu kapsamda Develi ilçesinde gerekli şartları yerine getirerek hastalıktan ari statüsü kazanan hayvancılık işletmesine Kayseri İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından ziyaret gerçekleştirildi.
İl Müdürü Saklav ziyaret etti
Ziyarette Kayseri İl Tarım ve Orman Müdürü Bülent Saklav, işletme sahibine Hastalıktan Ari İşletme Belgesi ile işletme rozetini takdim etti. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, hayvan sağlığının korunması ve güvenilir hayvansal üretimin artırılması amacıyla hastalıktan ari işletmelerin yaygınlaştırılmasının önemine dikkat çekildi.
Bilgilendirici çalışmalar devam ediyor
Açıklamada, işletmelerin düzenli olarak ziyaret edildiği, üreticilere sağlanan destekler hakkında bilgilendirme çalışmalarının sürdürüldüğü belirtildi. ‘Sağlıklı Hayvan, Sağlıklı Gelecek’ anlayışıyla yürütülen çalışmalar kapsamında hayvancılık işletmelerinin hastalıktan ari statüsüne geçmelerinin hem hayvan sağlığı hem de üretim kalitesi açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.
