Kayseri'de görevli polis memuru memleketi Elazığ'da hayatını kaybetti!

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü, Elazığlı polis memuru Fehmi Öcaloğlu'nun memleketinde geçirdiği rahatsızlık sonucu yaşamını yitirdiğini duyurdu. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'de...

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü, Kayseri'de görev yapan ve senelik izin dolayısıyla memleketi Elazığ ilinde bulunan Fehmi Öcaloğlu'nun vefat ettiğini duyurdu. 

Başsağlığı mesajı paylaşıldı…

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada: ‘Müdürlüğümüz kadrosunda görevli Polis Memuru Fehmi Öcaloğlu senelik izindeyken memleketi Elazığ ilinde geçirdiği rahatsızlık sebebiyle 21.06.2026 günü hayatını kaybetmiştir. Meslektaşımıza Allah’tan rahmet, ailesine ve yakınlarına başsağlığı ve sabırlar dileriz.’ ifadeleri kullanıldı.