Kayseri'de de şubesi var: 10 mağaza daha açacaklar!
Türkiye'nin 44 ilinde bulunan ve müşterilerine daha kaliteli ürün sunma politikasıyla hizmet veren o mağaza yeni sürpriziyle dönüyor. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'in bülteninde…
Kayseri dâhil Türkiye’nin 44 ilinde 127 mağazasıyla müşterilerine hizmet veren Boyner Mağazaları 2026 yılında devreye alacakları sürprizle sessiz lükse dönmeye hazırlanıyor.
Boyner Grup, 2019 yılında Beymen’i Katar merkezli Mayhoola for Investments’a sattıktan sonra, lüks segmentine farklı bir bakış açısıyla geri dönmeye hazırlanıyor. Ekonomim Gazetesi’nde yer alan habere göre, Boyner Grup Strateji ve İş Geliştirme Başkan Yardımcısı, İcra Kurulu Üyesi Elif Ateşok Şatıroğlu, ‘2026 sürprizimiz devreye alacağımız Kod Adı Horizon. ‘Sessiz lüks’ anlayışını yansıtacak. Bu anlayış dünyada yükseliyor ama henüz bunu tam uygulayabilen yok. O nedenle kendimize global hedef de koyduk’ dedi.
Bu yıl 10 mağaza daha geliyor
Geçen yıl, cirolarının 41 milyar TL olduğunu anlatan Ateşok Şatıroğlu, ‘Perakende, tekstil ve müşteri teknolojilerine odaklıyız. YKM, Boyner Dynamic ve Boyner Outlet isimleri ile 127 mağazamız var. Satış alanımız 300 bin metrekareyi aşkın. Türkiye’nin 44 ilinde varız. Online’da Boyner Now ve Boyner.com.tr ile tüm Türkiye’ye ulaşıyoruz. Bu yılsonunda Türkiye genelinde 10 yeni mağaza daha açmış olacağız’ dedi.
Sessiz lüks nedir?
Sessiz lüksü anlatan Ateşok, ‘Burada amaç lüksü bağırmayan, şatafatlı olmayan bir lüks deneyimi. Lüksün sadece üründen ibaret olmadığını benimseyen bir bakış açımız var. Sessiz lüks bir hissiyat aslında. Bu alanda dünyada hâlâ boşluk var. Bu boşluğu iyi okuyup doldurmak istiyoruz. Kod Adı Horizon’un yalnızca bir mağaza değil, bir yaşam tarzı anlayışı sunduğunu vurgulayan Ateşok Şatıroğlu, ‘2026’da İstanbul’da açılacak ilk Horizon mağazası, markanın DNA’sını en iyi yansıtan deneyim noktası olacak. Horizon’un hedefinde sadece Türkiye yok. Yurt dışı açılımı bizim için heyecan verici bir hedef. Çünkü sessiz lüks konsepti, kültürel olarak adapte edilebilecek, zamansız bir anlayış. Horizon’un Atina’da, Milano’da görmek hiç uzak bir hayal değil. Boyner Grup’un Horizon hamlesi, Türkiye’de tasarım ve markalaşma alanında yeni bir kulvar açabilir. Önümüzdeki yıl Horizon’u moda, perakende ve sanat dünyasını kapsayacak şekilde özel bir etkinlikle tanıtacağız. Bu aynı zamanda markanın global yolculuğunun da ilk adımı olacak’ ifadelerinde bulundu.