- Haberler
- Güncel
- Başkan soluğu Ali Dağı'nda aldı: Pazar sabahı Kayserilileri bir araya getiren yürüyüş!
Başkan soluğu Ali Dağı'nda aldı: Pazar sabahı Kayserilileri bir araya getiren yürüyüş!
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Spor A.Ş. tarafından organize edilen etkinliğe katılım yoğun oldu. Yapılan program kapsamında Ali Dağı'nda sabah yürüyüşü gerçekleştirildi. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'de...
Spor A.Ş. tarafından yaz ayı etkinlikleri kapsamında düzenlenecek programlardan ilki bugün gerçekleştirildi. Kayseri'nin manzarası ve doğal güzellikleri ile öne çıkan Ali Dağı'nda gerçekleştirilen programa vatandaşlar ve sporseverler yoğun ilgi gösterdi. Yürüyüşe Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç ve eşi Necmiye Büyükkılıç'ta eşlik etti.
Başkan Büyükkılıç'tan teşekkür mesajı
Programa katılan Başkan Büyükkılıç sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada. ‘Spor A.Ş.’mizin düzenlediği “Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü” etkinliğinde kıymetli eşim Necmiye Hanımefendi ve yüzlerce hemşehrimizle birlikte Ali Dağı etrafındaki 9 kilometrelik parkurda doğayla iç içe keyifli bir yürüyüş gerçekleştirdik. Muhteşem bir havada güne hem enerji hem de bol oksijen depolayarak başladık. Sağlıklı, aktif ve hareketli bir Kayseri için sporun her zaman yanında olmaya devam edeceğiz.' ifadelerini kullandı.
Vatandaşlara ikramda bulunuldu
Öte yandan Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü etkinliğine katılan vatandaşlara ücretsiz olarak sabah kahvaltısı ile çay ve su ikramında da bulunuldu. Çok sayıda da sportif etkinlik gerçekleştirildi.

