Yılın lider markaları belli oldu!
KPMG tarafından hazırlanan raporda, Türkiye'de müşteri deneyiminde 2025 yılına dair yılın lider markaları belli oldu. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'de…
KPMG Türkiye tarafından hazırlanan ‘Türkiye Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti 2025-2026’ raporu yayınlandı. Açıklanan raporda yılın lider markaları belli oldu.
‘Türkiye Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti 2025-2026’ raporunda 8 farklı sektörden 80 markanın müşteri denetim performansları küresel standartlara göre değerlendirildi. Yapılan araştırmada katılımcıların, etkileşimde bulundukları markaları müşteri deneyiminin empati, kişiye özel kılma, zaman ve efor, beklentiler, çözüm, bütünsellik ve dürüstlük çerçevesinde altı temek bileşende değerlendirildi.
Müşteri deneyiminde lider 10 marka
2025 yılında Türkiye’nin müşteri deneyimi açısından en yüksek skora sahip 10 lider markası sırasıyla şöyle;
Apple
Arçelik
Shell
Trendyol
Opet
Paşabahçe
İş Bankası
Trendyol Express
Penti
Dyson
Yayınlanan sonuçlarından ardından Apple, Shell ve Dyson dışında bulunan markaların yerli Türk malı olması dikkatleri çekerken, vatandaşların yerli tüketime yöneldiği gözlemlendi. Yapılan kampanyaların ve güvenli alışveriş ve iade koşulları nedeniyle vatandaşlar tercih ediyor.