Son aylarda internetten yemek, kıyafet, teknolojik ürün, evcil hayvan ürünleri, kişisel bakım malzemeleri siparişleri başta olmak üzere çok sayıda farklı talebe yanıt veren mobil uygulamaların sayıları arttı. Mevcut olarak hizmet verenler ise her geçen gün kendini güncelliyor ve yeni işlevler kazanıyor.
Fakat…
Mobil uygulamaların bağlı bulundukları şirketlerin rekabetleri tüketicileri adeta bir git gel durumu içerisine alıyor. Örnekle, bir ürün 3 farklı platformda 3 farklı fiyata satışa sunuluyor. Bu durum rekabet açısından olumlu görülebilir. Ancak fiyatların anlık değişimi bir taraftan da tüketicileri mağdur ediyor. Elbette bu durum tartışmalı…
Kovalamaca peşinde
Ancak bu süreç içerisinde uygun fiyatlı olarak ihtiyacı olan ürünü bulmak isteyen bireyler çok sayıda farklı ürüne çok sayıda reklama maruz kalıyor. Adeta tüketicinin odağı yeni bir biçime bürünüyor. Birey yeni ihtiyaçlar duyuyor. İşte bu durum üzerinde durulması gereken önemli konuların başında geliyor. Bireyler adeta uygulamalar arasında kovalamaca oynuyor. Kupon, indirim gibi farklı kampanyalardan yararlanmanın yollarını arıyor.
Alışveriş tercihleri değişti!
Elbette gelişen teknolojileri düşündüğümüzde böyle bir durumun ortaya çıkması ve gelişmesi kaçınılmazdı. Dolayısıyla çokta şaşırmamak gerekiyor. Fiziksel mağazalara artık bireyler birer galeri gibi bakıyor, ardından daha uygun fiyatta internet üzerinden ürünü sipariş etme yoluna gidiyor. Bu konuda bireylere tavsiyelerde bulunan sosyal medya sayfaları bile bulunuyor. İndirimleri anlık olarak paylaşıyor adeta bireylerin alışveriş yapmalarına yönelik işaret fişeğini ateşliyor… Esen kalın…