Talas Belediyesi'nden 20. yaş toplantısı

Talas Belediyesi, bu yıl 20. yaşını dolduran kalite belgesinin kuruma kazandırdığı disiplin ve standartları düzenlenen toplantıyla bir kez daha hatırlattı

Talas Belediyesi'nden 20. yaş toplantısı
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Talas Belediyesi, kalite yönetimi anlayışını güçlendiren önemli bir adımı daha atarak Kurumsal Kalite Yönetim Sistemi (KYS) İç Tetkik Toplantısını gerçekleştirdi. Bu yıl 20. yaşını dolduran kalite belgesinin kuruma kazandırdığı disiplin ve standartlar, düzenlenen toplantıyla bir kez daha hatırlatıldı.

Meclis Salonunda düzenlenen toplantıya başkan yardımcıları, birim müdürleri ve sorumlu iç tetkikçiler katıldı.

‘‘20 yıl önce aldığımız bu belge, hizmet standardımızın omurgasıdır’‘

Toplantının açılışında konuşan Talas Belediye Başkan Yardımcısı Erman Ağmaz, kalite yönetimi kültürünün belediyenin tüm birimlerinde olgunlaştığını belirterek, ‘‘Her geçen yıl daha da gelişen hizmet çeşitliliğimizin sürdürülebilir olması için kalite süreçlerimizi sürekli yeniliyor, güncelliyor ve güçlendiriyoruz.’‘ dedi.

Talas Belediyesi'nden 20. yaş toplantısı

‘‘Bu süreç, hizmetlerimizin şeffaflığını artırıyor’‘

Toplantıda kürsüye gelen KYS’den sorumlu Mali Hizmetler Müdürü Mehmet Ali Çetinkaya ise iç tetkik çalışmalarının belediyenin kurumsal yapısına sağladığı katkılara dikkat çekti. Çetinkaya, ‘‘İç tetkik, sadece bir kontrol mekanizması değil hizmetlerimizin şeffaf, izlenebilir ve ölçülebilir şekilde yürütülmesini sağlayan önemli bir süreçtir. 20 yıldır sürdürdüğümüz kalite anlayışının her yıl daha da güçlenmesi bizler için gurur verici.’‘ ifadelerini kullandı.

Kurumsal gelişim için önemli bir adım

Toplantıda, KYS uygulamalarının çalışanlar tarafından benimsenmesinin kurumsal verimliliği artırdığına dikkat çekildi. İç tetkiklerin, hizmetlerin daha planlı, ölçülebilir ve sürdürülebilir hale gelmesine katkı sağladığı ifade edildi.

Bu hafta yılın ikinci iç tetkiki yapılacak

Bu yılın ikinci iç tetkik sürecinin 8–12 Aralık tarihleri arasında gerçekleştirileceği bildirildi. Süreç boyunca belediyenin tüm birimlerinde işleyiş, hizmet standardı, doküman yönetimi ve kalite politikalarına uyum detaylı şekilde değerlendirilecek.

Talas Belediyesi, 20 yıllık kalite belgesi deneyimiyle kurumsal hizmet anlayışını her geçen yıl daha da güçlendirmeyi hedefliyor.