Kültür ve Turizm Bakanlığı, Kayseri'de personel alıyor: Başvuru şartları…

Kültür ve Turizm Bakanlığı, muhtelif illerde görevlendirilmek üzere 27 sözleşmeli personel alımı gerçekleştireceğini duyurdu. Kayseri'de de bu kapsamda personel istihdam edilecek. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'de…

Kültür ve Turizm Bakanlığı, Kayseri'de personel alıyor: Başvuru şartları…

Kültür ve Turizm Bakanlığı 27 sözleşmeli personel almak için ilan yayımladı. Yayımlanan ilana göre: 2024 KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınarak yazılı ve sözlü sınav yapılmaksızın sözleşmeli 6 Büro Personeli, 6 Koruma ve Güvenlik Görevlisi, 14 Şoför ve 1 Temizlik Personeli alımı yapılacak.

Kimler başvuru yapabilecek?

Başvuru yapabilecek adayların öncelikle 2024 KPSS puanına sahip olması gerekiyor. Adayların kadroların gerektirdiği özel şartların haricinde 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48 inci maddesindeki genel şartları taşımaları bekleniyor.

Hangi illerde alım yapılacak?

Alım yapılacak iller arasında Bursa, Van, Malatya, Şırnak, Kayseri, Yozgat, Diyarbakır, Isparta, Ankara, Denizli, İzmir, Antalya, Bayburt, Erzincan, Iğdır, Kars, Kilis, Niğde, Osmaniye, Tekirdağ, Tunceli, Şanlıurfa yer alıyor. Tüm detaylar ve illerin bütününe ilişkin detaylı bilgiye ise ilan üzerinden ulaşılabiliyor.

Kayseri’de kaç kişi alınacak?

İlan kapsamında Kayseri’de Turizm ve Otel İşletmeciliği Ön Lisans Programı mezunu olmak, KPSS’den 60 puan almış olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak kaydıyla büro personeli unvanı ile 1 kişi istihdam edilecek.

Başvurular ne zaman yapılacak?

Adaylar başvurularına online olarak Kariyer Kapısı üzerinden gerçekleştirebilecek. Başvurular 22 Aralık 2025 tarihine kadar sürecek. Adaylar detaylı bilgiye Kariyer Kapısı’nı ziyaret ederek ulaşabiliyor.