Kayserilileri üzecek araştırma: Taht elden gidiyor mu?
Türkiye genelinde yapılan araştırmanın sonuçları Kayseri'de soğuk duş etkisi yarattı. Yarışta işler tersine mi dönüyor? Detaylar Kayseri Anadolu Haber'de…
Alışkanlıklar markaya, tercihler güvene bağlı
Katılımcıların yüzde 68,6’sı alışveriş yaparken bildiği ve güvendiği markayı tercih ettiğini belirtti. İçeriğe göre seçim yapanların oranı yüzde 51,4 olurken, fiyat odaklı tercih edenler yüzde 37,5’te kaldı. Helal sertifikası, üretim yeri, organiklik ve kurutma yöntemi gibi unsurlar da tercihlerde etkili.
Fiyat konusu vatandaşın gündeminde
Fiyatlara ilişkin değerlendirme ise düşündürücü. Yüzde 49,7 “çok pahalı”, yüzde 45,3 ise “biraz pahalı ama alınabilir” yanıtını verdi. “Normal” bulanların oranı yüzde 4,8’de kalırken, “ucuz” diyenler yalnızca yüzde 0,1 oldu.