Gıda Ürünleri Satın Alınacaktır
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
9 Kısım 91 Kalem Muhtelif Gıda Malzemesi Dana Eti ve Tavuk Eti Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
|
İhale Kayıt Numarası (İKN) |
: |
2025/1722961 |
|
1- İdarenin |
||
|
1.1. Adı |
: |
KAYSERİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
|
1.2. Adresi |
: |
İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Erenköy Mah. Mehmet Özhaseki Bulvarı No:187 Melikgazi/KAYSERİ MELİKGAZİ/KAYSERİ |
|
1.3. Telefon numarası |
: |
03522226996 |
|
1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2- İhalenin
|
2.1. Tarih ve Saati |
: |
06.11.2025 - 10:00 |
|
2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres |
: |
İl Sağlık Müdürlüğü Seyyid Burhaneddin Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu (Eski Askeri Hastane) Erenköy Mahallesi Mehmet Özhaseki Bulvarı No:187 A Blok PK :38150 Melikgazi/Kayseri |
3- İhale konusu mal alımının
|
3.1. Adı |
: |
9 Kısım 91 Kalem Muhtelif Gıda Malzemesi Dana Eti ve Tavuk Eti Alımı |
|
3.2. Niteliği, türü ve miktarı |
: |
9 Kısım 91 Kalem Muhtelif Gıda Malzemesi Dana Eti ve Tavuk Eti Alımı 1. Kısım Kuru Gıda: 22 Kalem 2. Kısım Kahvaltılıklar: 15 Kalem 3. Kısım Ana Yemek Malzemeleri: 12 Kalem 4. Kısım Baharatlar: 13 Kalem 5. Kısım Konserve ve Turşular: 6 Kalem 6. Kısım Makarnalar: 7 Kalem 7. Kısım Süt Ürünleri ve Yumurta:10 Kalem 8. Kısım Kemiksiz Dana Eti ve Kuyruk Yağı: 2 Kalem 9. Kısım Tavuk Eti :4 Kalem |
|
3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer |
: |
1) Bünyan Devlet Hastanesi 2) Develi Dr. Ekrem Karakaya Devlet Hastanesi 3) İncesu Arif-İsrafil- Yusuf Uçurum İlçe Devlet Hastanesi 4) Pınarbaşı Devlet Hastanesi 5) Tomarza Yaşar Karayel İlçe Devlet Hastanesi 6) Yeşilhisar İlçe Devlet Hastanesi |
|
3.4. Süresi/teslim tarihi |
: |
1 )İhtiyaç Listesinin 1.,2.,3.,4.,5.,6. ve 7. kısımları için: -Teslimatlar işe başlama tarihinden itibaren 2 (iki)' şer aylık periyotlar halinde 3 (üç) partide yapılacaktır. İlk parti sözleşme imzalanmasından itibaren 5 (beş) gün içerisinde hastanelerle irtibata geçilerek hastanenin talebi ve stok durumlarına göre teslim edilecektir. Diğer partiler yükleniciye en az 10 (on) gün önce bildirim yapmak kaydı ile malzemelerin istemi yapılarak teslimatı yapılacaktır. Ancak öngörülemeyen durumlar olması halinde idarece en az 10 (on) gün önce yükleniciye bildirim yapmak kaydı ile idare teslimat programında değişiklik yapma hakkına sahiptir. Teslimatlar 30.06.2026 tarihine kadar yapılacaktır -İhtiyaç listesinin 7. Kısmında yer alan 7.7. Paket Ayran (200 ml), 7.8. Paket Yoğurt (200 ml), 7.9. Yoğurt ve 7.10. Yumurta için sözleşme imzalanmasından itibaren hastanenin talebi üzerine haftalık olarak yapılacaktır. Hastanelerin sipariş vermesi durumunda bu ürünler en geç 2 gün içerinde hastane depolarına teslim edilecektir. 2) İhtiyaç Listesinin 8. ve 9. kısımları için: -Teslimatlar işe başlama tarihinden itibaren peyderpey yapılacaktır. İdareler tarafından elektronik posta, fax, telefon mesajı, telefon gibi iletişim araçlarıyla bildirim yapıldıktan sonra ertesi gün saat 10:00' a kadar hastanelerin deposuna teslim edilecektir. Teslimatlar 30.06.2026 tarihine kadar yapılacaktır. |
|
3.5. İşe başlama tarihi |
: |
01.01.2026 |
4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:
4.1.1. Teklif mektubu.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.3. Geçici teminat.
4.1.4 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.5. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler tarafından sunulacak yerli malı belgesi
|
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler: |
|
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir. |
|
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler: |
|
4.3.1 İhale konusu işin ya da malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince sicil, izin, ruhsat, faaliyet belgesi vb. belgeler: |
|
Evcil tırnaklı havyan eti üreten işletme-parçalama tesisi onay belgesi veya Et ürünleri üreten işletme tesisi onay belgesini, |
5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6- İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10- Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12- Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15- Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
- Basın No: ILN02314346