Geri Dönüşebilir Ambalaj Atıklarının Ayrıştırılması
KOCASİNAN İLÇE SINIRLARINDA KAYNAĞINDAN AYRI OLARAK TOPLANAN GERİ DÖNÜŞEBİLİR AMBALAJ ATIKLARININ AYRIŞTIRILMASI
Kayseri Kocasinan Belediyesi Başkanlığından:
Madde 1- İhalenin Konusu: Kocasinan ilçe sınırlarında geri dönüşebilir ambalaj atıklarının kaynağında ayrı toplanan taşınan atıkların ayrıştırılması işidir. İlçedeki geri kazanılabilir ambalaj atıklarının; konutlar, siteler, resmi daireler, okullar, diğer eğitim kurumları, hastaneler, işletmeler, cadde ve sokaklardaki kumbaralardan veya biriktirme noktalarından mevcut uygulanan sistem dahilinde toplanan atıkların yeniden değerlendirilmesi işi.
Madde 2- İhalenin Tarihi, Yeri ve Evrakların Teslim Süresi: Söz konusu işin ihalesi Kayseri Kocasinan Belediyesi, Encümen Toplantı Salonunda İhale komisyonunca (Encümenince) yapılacaktır. İhaleye iştirak edecekler aşağıda istenilen belgelerle birlikte en geç 12.12.2023 Salı günü 12:00 ye kadar Belediyemiz İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü’ne vermeleri ya da taahhütlü olarak posta ile göndermeleri gerekmektedir. Ancak, postadaki gecikmeler ve telgrafla yapılan başvurular İhale Komisyonunca kesinlikle kabul edilmeyecektir.
Madde 3- İhale 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 45. Maddesi gereğince açık teklif usulü ile ihale ile 2 yıllığına verilecektir.
Madde 4- İhale Şartnamesinin Ekleri İle Temini ve Bedeli: İhale Şartnamesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğünde mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğünden temin edilebilir.
Madde 5– Kiralama işinin Muhammen Bedeli, Geçici Teminat Miktarı ve Esasları: Yukarıda belirtilen işin muhammen bedeli 2 adet 6+1 m3 çöp üst yapılı kamyon+ 20.000 TL olarak belirlenmiştir. İhaleye girecek gerçek veya tüzel kişilerin Muhammen bedel üzerinden %3 Geçici teminat olarak 126.600TL teminat vermeleri gerekmektedir. Belediyemiz veznesine yatırılabileceği gibi Vakıfbank Tüm Şubeler TR 65 0001 5001 5800 7292 5215 31 İban numaralı Belediyemiz hesabına ihale bilgileri belirtmek şartıyla yatırılabilir. Banka teminat mektubu verilmesi halinde ihale bilgileri yazılacaktır. Ayrıca Teminat Mektubu süresiz olacak ve mektubun aslı olacaktır.
Madde 6 – Ödeme Şekli: İhale bedelinin ödenmesi ihalenin kesinleşme tarihinden itibaren 30. işgünüdür.
Şartnamenin 19. Maddesine istinaden geçici teminatın kati teminata dönüştürülmesi tarihinden teminat bedeli ile beraber 2 adet araç sözleşme imzalandıktan en geç 1 ay içerisinde belediyemize teslim edilerek demirbaş kaydedilmesi sağlanacaktır. 2 araç dışında ki bedelleri sözleşme tarihinden itibaren en geç bir ay içerinde Belediyemiz veznesine veya Vakıfbank tüm şubelerinden TR65 0001 5001 5800 7292 5215 31 IBAN numaralı banka hesabına yatırılacaktır.
Madde 7- İhaleye Katılacaklardan İstenilen Belgeler: Belgelerin aslı yerine fotokopi yahut suretlerinin verilmesi halinde, bunların noterden onaylı olması veya aslının görülmesi gerekmektedir.
Açık Teklif Usulü ile yapılacak ihale için katılımcılarından istenecek belgeler:
7.1) Belediyemize yatırmış oldukları geçici teminat makbuzu veya banka teminat mektubu,
7.2) İhaleye katılacak kişilerin gerçek kişi olması halinde nüfus cüzdanı fotokopisi, tüzel kişi olması halinde şirketi temsil eden kişiye ait yetki belgesi ve imza sirküleri, ayrıca 2022 yılına ait faaliyet belgesi, ticaret sicil gazetesi asılları.
7.3) Vekil katılması durumunda noterden onaylı vekâletname aslı.
7.4) İstekli tarafından imzalanmış şartname,
7.5) İstekli tarafından imzalanmış teknik şartname,
7.6) İhalelere katılımdan yasaklı olmadığına dair taahhütname,
7.7) İhale katılım belgesi,
7.8) Adres Beyanı,
7.9) Yüklenici firmanın ambalaj atığı toplama ve ayrıştırma konulu geçici faaliyet belgesi veya çevre izin ve lisans belgesi
7.10)İhaleye konsorsiyum veya ortak olarak giren firmaların her biri yukarıdaki ihale şartlarını sağlamak zorundadır.
Madde 8- İş bu ihale ilanı genel bilgi mahiyetinde olup, İhale şartnamesi hükümleri uygulanacaktır.
Madde 9- İhaleye sadece %50 Kamu ortaklığı bulunan şirketler/firmalar katılabilecektir.
- Basın No: ILN01938272