menüler
HAVA DURUMU

StorageCraft’tan akıllı yedekleme

İsa ALTUN
İsa ALTUN
04 Mart 2017, Cumartesi
Tüm veriler eşit değildir. Hangisi önemli, hangisi değil? Dünyanın önde gelen yedekleme ve iş sürekliliği kuruluşu StorageCraft, gelişmiş veri analizi teknolojisi içeren StorageCraft File Backup and Recovery hizmetini kullanıma sundu. Bu hizmetle bir kurumdaki tüm veri analiz edilerek, yedeklenmesi gereken ve gerekmeyenler birbirinden ayrıştırılıyor. Böylece kritik bilgilere çok daha hızlı erişilebiliyor.
 
StorageCraft® Technology Corporation, veri kurtarma ve data analizi konusunda uzmanlaşmış ABD Wisconsin merkezli Gillware Online Backup şirketini satın aldı. Bu satın almayla hizmet yelpazesini güçlendiren StorageCraft, Gillware’in gelişmiş veri analizi teknolojisini sistemine entegre etti ve StorageCraft File Backup and Recovery adı altında iş ortaklarına sunmaya başladı.
 
Doğru analiz
 
StorageCraft File Backup and Recovery, kurulduğu sistemdeki tüm veriyi analiz ederek yedeklenmesi gereken ve gerekmeyen verileri birbirinden ayırıyor. Böylece kritik verilere çok daha hızlı erişilebilmesini sağlıyor ve gereksiz iş yükünü hafifletiyor.
 
Maliyet düşürüyor
 
StorageCraft’ın bulut (cloud) altyapısına entegre edilen yeni veri analiz teknolojisi sayesinde yedekleme ve depolama gereksinim maliyetleri düşüyor. Ayrıca ihtiyaç duyulan dosyalara sağladığı hızlı erişim ile tüm ölçekten işletmelerin zamandan tasarruf etmelerini sağlıyor.
 
Kullanıcılar StorageCraft File Backup and Recovery ile;
·         Web tabanlı konsolun uzaktan kurulum, yapılandırma, izleme ve raporlama yetenekleri ile yedekleme ve kurtarma işlemlerini kolayca yönetebilir,
 
·         Güçlü ‘Yedekleme Analiz’ özelliği sayesinde hangi verilerin yedeklenip hangilerinin yedeklenmeyeceğine hızla karar verilebilir,
 
·         Farklı veri türleri için farklı koruma seviyeleri içeren önceden belirlenebilir kurulumlar gerçekleştirebilir,
 
·         Önemli dosyaları, gereksiz dosyalar arasından seçmek yerine kolayca tespit ederek hızla kurtarabilir.
 
YURTDIŞINDA DİL EĞİTİMİ İÇİN İLK
ADIMI VODAFONE FREEZONE İLE ATACAK
 
Vodafone Türkiye'nin gençlik markası Vodafone FreeZone ana sponsorluğunda StudyExpo Fuarcılık A.Ş. organizasyonuyla düzenlenen “StudyExpo Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı”, yabancı dil ve yaz okulları alanında faaliyet gösteren 50’yi aşkın seçkin okulu Türk öğrencilerle buluşturacak. Alanında Türkiye’nin en geniş katılımlı etkinliği olarak gösterilen StudyExpo Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı, 25-26 Şubat’ta İstanbul Harbiye Hilton, 28 Şubat’ta Ankara Sheraton, 2 Mart’ta İzmir Hilton ve 4 Mart’ta İstanbul Kozyatağı Hilton’da düzenlenecek.
 
Vodafone Türkiye'nin “Gençlik bir kere yaşanır, özgürce yaşa” sloganıyla hayata geçirdiği gençlik markası Vodafone FreeZone, 26 yaş ve altı gençler için sunduğu avantajlara bir yenisini ekledi. Vodafone FreeZone ana sponsorluğunda StudyExpo Fuarcılık A.Ş. organizasyonuyla düzenlenen StudyExpo Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı, yabancı dil ve yaz okulları alanında faaliyet gösteren 50’yi aşkın seçkin okulu Türk öğrencilerle buluşturacak. Alanında Türkiye’nin en geniş katılımlı etkinliği olarak gösterilen StudyExpo Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı ile Türkiye’deki yurtdışı eğitim etkinliklerine yeni bir soluk getirilmesi hedefleniyor.
 
Yurtdışında dil öğrenmek için önemli fırsat
 
25-26 Şubat’ta İstanbul Harbiye Hilton, 28 Şubat’ta Ankara Sheraton, 2 Mart’ta İzmir Hilton ve 4 Mart’ta İstanbul Kozyatağı Hilton’da düzenlenecek fuarlarda, öğrenciler yurtdışındaki dil ve yaz okulları ile bire bir görüşerek ilk ağızdan bilgi sahibi olma şansını yakalayacak. Fuara İngiltere, ABD, Kanada, İrlanda, Güney Afrika, Fransa, Avustralya, Yeni Zelanda, Malta, Almanya, Fransa, İspanya, İsviçre, İtalya, Rusya ve Japonya gibi ülkelerden seçkin dil okulları katılacak. “Kişisel Gelişim ve Kariyer Seminerleri”nin de verileceği fuarda, çeşitli etkinlikler ve ödüllü yarışmalar yapılacak; katılımcı okullar tarafından cazip indirimler ve promosyonlar sunulacak.
 
Engin Aksoy: “Vodafone FreeZone ile gençlere eğitim alanında yeni fırsatlar sunuyoruz”
 
Vodafone FreeZone ile gençlere her daim yeni fırsatlar sunduklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi: “Her tüketicinin ihtiyacına yönelik beklentisinin farklı olmasından hareketle oluşturduğumuz Vodafone FreeZone markasıyla 26 yaş ve altı gençlerin ihtiyaçlarına uygun kampanyalar düzenlemeyi sürdürüyoruz. Konsept yurtdışı eğitim fuarları alanında uzman olan StudyExpo işbirliğiyle İstanbul, Ankara ve İzmir’de gerçekleştireceğimiz StudyExpo Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı ile Türk gençleri dünyanın önde gelen 50’yi aşkın okuluyla buluşturacak olmanın heyecanını yaşıyoruz. Türkiye’de bugüne kadar yapılmış en geniş katılımlı Yurtdışı Dil ve Yaz Okulları Fuarı ile gençlere yurtdışındaki dil ve yaz okulları ile bire bir görüşerek ilk ağızdan bilgi sahibi olma fırsatı sunacağız. Vodafone FreeZone ile gençler için yeni özgürlük alanları yaratmaya devam edeceğiz.”

En Çok Okunan Yazıları

DİĞER YAZILAR
    Copyright 2016 Tüm Hakları Saklıdır