menüler
HAVA DURUMU

MARKA 2016 GENÇLİK KONFERANSI GERÇEKLEŞTİ

İsa ALTUN
İsa ALTUN
09 Ağustos 2017, Çarşamba

İki yıldır MARKA Konferansı deneyimini tüm ihtişamıyla öğrencilere taşıyan; onlara bilgi, fikir ve ilham verirken kalite anlayışlarını da yükseltmeyi hedefleyen MARKA Gençlik Konferansı bu yıl 16 Aralık’ta gerçekleşti. 500 üniversite öğrencisinin katıldığı MARKA Gençlik Konferansı’nda 22 konuşmacı, farkındalık yaratan sunumlarıyla öğrencilere birbirinden değerli deneyimler yaşattı.

 

Lider konferans kuruluşu Yürekli tarafından 17 yıldır düzenlenen ve tam 15 yıldır Yapı Kredi World’ün ana sponsorluğunu üstlendiği, iş dünyasının en önemli etkinliği MARKA Konferansı bünyesinde 2012 yılından bu yana düzenlenen MARKA Gençlik Konferansı, alanında uzman yerli ve yabancı 22 konuşmacıyla yapıldı. 16 Aralık’ta Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşen MARKA Gençlik Konferansı’na 500 üniversite öğrencisi ücretsiz olarak katıldı. Gençler, MARKA Gençlik Konferansı ile birbirinden değerli konuşmacıların deneyimlerinden aldıkları ilhamla, vizyoner bir bakış açısı kazanma şansı yakaladı.

 

MARKA Gençlik Konferansı’nın gündeminde ‘Son Teknoloji Trendleri’, Paris’te de çok büyük ses getiren sosyal sorumluluk projesi ‘Bir Yürek, Bir Ağaç’, ‘Sosyal Medyada Genç Tüketiciyle Etkileşim’, ‘Oyun Başlasın’, ‘Bir Gönüllünün Notları’, ‘Girişimciler’, ‘Gelecekten Sonrası’, ‘Haddini Bil’, ‘Markaların Dijital Temsilcileri’ ve ‘Geleceği Kodlamak’ konuları yer aldı.

 

MARKA Gençlik Konferansı’nın açılış konuşmasını yapan Yürekli Yönetim Kurulu Başkanı Ayşegül Yürekli Şengör, “Gençlik konferansı büyük bir hızla başladı. Harika bir katılım var, üniversiteli gençlerimizi ağırlıyoruz. Yüzlerce genç bugün bizimle, heyecanımızı paylaştı. Hedefimiz onları heyecanlandırmak, içlerini umutla doldurmak. Kendilerine güvenlerini yükseltmek…” dedi. Yürekli Şengör, gençlere tavsiyelerde de bulundu: “Hayattaki duruşunuzu seçin, vaadinizi seçin ve sonuna kadar sahiplenin cesaretle kendiniz olun. Zor dönemlerden geçiyor olmamız moralinizi bozmasın, sizi yıldırmasın. Geleceğimiz fırsatlarla dolu. Kendiniz için kurduğunuz hayallerinizden güzel ülkemizin toprakları ve insanları eksik olmasın. Geleceğinizi Türkiye’nin dışında aramayın. Ülkemiz bizim ve çok değerli.” diye konuştu.

 

MARKA Gençlik Konferansı’nın moderatörlüğünü ise 17 yıldır MARKA Konferansı’nı hiç aksatmadan başarı ile yürüten ünlü marka danışmanı BJ Cunningham yaptı. Her bir konuşmacı için 15 dakikalık sahne performansı disiplini içerisinde markaların geleceklerini yapılandıracak iddialı sunumlarıyla farkındalık yaratan MARKA Konferansı, umut aşılayan bir organizasyona daha imza attı.

 

En çarpıcı uluslararası konuşmacı mozaiği

MARKA Gençlik Konferansı konuşmacılardan Avrupa’nın Moda Kültür, Teknoloji ve Trend Danışmanı Kinvara Bolfour, ‘Son Teknoloji Trendleri: Sırada Ne Var?’ sunumuyla markalar için en ‘cool’ trendleri ve yenilikleri anlattı. Gençlerin büyük ilgi gösterdiği sunum çok keyifli geçti.

 

“Bir Yürek, Bir Ağaç” sosyal sorumluluk projesi İstanbul’da

İlk günün en ilgi çekici seanslarından birini dünyayı yeniden ağaçlandırmak üzere yola çıkan ve Paris’te düzenlenen COP21 İklim Konferansı’nda eşsiz enstalâsyonuyla büyük ses getiren çevreci sanatçı Naziha Mestaoui gerçekleştirdi. MARKA Konferansı izleyicilerinin projeye interaktif bir platformda katılımlarını da sağlayarak tüm salona sanal ağaç dikmenin mutluluğunu yaşattı. Mestaoui sunumunda, dünya problemlerini çözmek için sanatın ne kadar etkili bir araç olduğunu gösterdi.

 

Konferansın genç konuşmacılarından Amber Atherton, myflashthrash.com’un kurucusu… ‘Genç Y Kuşağı Müşteriyi Sosyal Medyada Sımsıkı Kavramanın İpuçları’ başlıklı sunumunda sosyal medya kanallarını satış odaklı kullanmanın ve Y kuşağının bu kanallardaki davranışlarını ele aldı, kendi başarı hikâyesini anlattı.

 

Konferansın, ilgi çekici seanslarından biri de girişimci hikâyeleri oldu. Kendi işlerini kuran ve başarıyla yürüten gençlerin yaptığı oturumun moderatörlüğünü de yine girişimci olan Dijital Büro İstanbul Kurucu Ortağı Uğur Şeker yaptı. ‘Girişimciler’ başlıklı oturumda Pipo Kurucu Ortak Emin Erenoğlu, Otsima Kurucu Ortak Hasan Zafer Elçik, İyi Sahne Kurucu Ortak Sinan Zabunoğlu, GroopApp Kurucu Ortak Mehmet Uygun girişimcilik hikâyelerini anlattı.

 

MARKA Gençlik Konferansı’nda Simay Kardeş ‘Bir Gönüllünün Notları’ sunumunu yaptı. TEGV Gönüllü Politikaları Yöneticisi Kardeş, kendi gönüllülük deneyimlerinden yola çıkarak yaşadıklarını paylaştı.

 

Geleceğin yaşam senaryolarını yazan, teknoloji donanımlı çağdaş fütürist Alexandre Cadain, çağdaş bir fütürist olarak katılımcıların gelecekle ilgili algısını değiştiren, manifesto niteliğinde bir seans gerçekletirdi. Futurist Alexander Cadain dünyanın yakın geleceğini şekillendiren yapay zekâ, Mars'ta yaşam, hyperloop gibi somut projeler üstünden geleceği incelediği konularıyla ilgili konferans izleyicileri için ufuk açıcı bir konuşma yaptı.

 

‘Markaların Dijital Temsilcileri’ başlıklı oturumda Komedyan İbrahim Büyükak, makyaj konusunda youtuber olan Duygu Özaslan, eğlence konusunda youtuber Ağır Mimar, Unilever Marka Yöneticisi Derya Cantutan konuştu. Seansın moderatörlüğünü ise Muse Kurucu CEO’su olan Serdar Ekrem Şirin yaptı.

 

Konferansın son sunumunu Microsoft Yazılım Geliştirme Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Cavit Yantaç yaptı. Yantaç gençlere ‘Geleceği Kodlamak’ başlıklı bir sunum yaptı.

 

Yine eşsiz konferans deneyimi: Sahne teknolojisi, gösteri anlayışı, 15 dakikalık seanslar

MARKA Konferansları, içerik dizaynını önceliklendirdiği kadar, bilgi ve fikirlerin sunulduğu formatı da önemseyen bir platform. Teknolojiyi, tasarımı ve gösteri sanatlarını buluşturduğu yaratıcılığıyla seyircisini her yıl şaşırtmayı başarıyor; her yıl onları bambaşka bir deneyimin içine sürüklüyor. Müzik konferans deneyiminin ayrılmaz bir parçası.

 

En Çok Okunan Yazıları

DİĞER YAZILAR
    Copyright 2016 Tüm Hakları Saklıdır